vrijdag, oktober 15, 2010

Azie here i come

Nog een paar dagen en dan is het zover, weer een tripje naar Azie. Ik ben aan druk aan het pakken, alles is al verzameld alleen nog in de backpack gooien.

Wat heb ik tot nu toe gepland:
- Van Amsterdam naar Dubai: Als ik dan toch hier ben meteen een paar daagjes rondkijken. Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik in een arabisch land ben, dus heel benieuwd hoe ik het vind.
- Van Dubai naar Manila (en meteen door naar Cebu): In Manila ben ik met mijn vorige trip al geweest en ken ik wel, dus meteen door naar een plek die ik nog niet ken, Cebu in het zuiden van Filipijnen.

Vanuit Cebu ben ik van plan om naar Malapascua te bezoeken, een eiland in het noorden van Cebu waar men met Voshaaien kan gaan duiken.

Als ik in de Filipijnen uitgekeken ben kan ik nog naar o.a. Laos,Vietnam en/of Cambodia gaan, afhankelijk waar mijn pet naar staat. Zoals altijd bekijk ik ter plekke wanneer wat ik wil dus wat de reis route uiteindelijk word is voor mij minstens even grote verrassing als voor jullie.

De volgende post zal wel vanuit Dubai zijn, tot dan.

Read More : VosHaai

Geen opmerkingen:

Tool tips

Mijn reisen naar:Azie| USA. Look here for all my art.